نظام "حكاااااية" من اتصالات ينضرب بيه المثل قريباً 


تفاصيل نظام حكاية من اتصالات مصر 2016

 عرض نظام حكاية الجديد 2016

 مفاجئة اتصالات مصر 2016


المثل بيقول اضرب عصفورين بحجر بس اتصالات ضربت 3 عصافير بحجر لاول مره فى مصر عملت نظام جديد لا هو كارت ولا هو خط ولا هو كنترول بس فيه مميزات الخط والكارت والكنترول من غير عيوب الكارت والخط والكنترول كل ده فى نظام واحد نظام "حكاااااية" ينضرب بيه المثل قريباً

شرح النظام :
حتى الان لم يتم الافصاح عن تفاصيل النظام وكل التسريبات حتى الان غير مؤكده ولكن نقوم بتخمين بعض النظريات وهي ضرب ثلاث انظمة فى نظام واحد فقط بمعنى ضرب نظام الخط والكارت والكنترول فى نظام يقوم بتوفير ثلاث انظمة فى نظام واحد بدون قيود يعنى هتقدر تتكلم كل الشبكات بدون قيود وتدخل على الانترنت بدون باقة وتتكلم بارخص دقيقة فى مصر 

شرح نظام حكاااااية من اتصالات :
نظام حكاااااية هو نظام يجمع بين جميع باقاتك ومكالماتك كلها فى نظام واحد فقط يعنى مثلا الباقة اللى بـ99 جنية فى الشهر هتديك 2000 دقيقة لاتصالات و150 دقيقة للشبكات التانية و 3 جيجا انترنت 

للاشتراك اتصل على 525 ببلاش 

تابع صفحتنا على الفيس بوك فوري ابوكبير 

فرع خدمات فورى أبو كبير Fawry Abu kabir
العنوان / ابوكبير - بجوار المعصرة - ابو فريد
الواتس اب / 01020602882
الايميل /fawryabukabir@yahoo.com

 
Top