JavaScript is not enabled!...Please enable javascript in your browser

جافا سكريبت غير ممكن! ... الرجاء تفعيل الجافا سكريبت في متصفحك.

recent
جديد ابوكبير
الصفحة الرئيسية

تحميل تطبيق "أنا فودافون" من سوق play google برابط مباشر

تحميل تطبيق "أنا فودافون" من سوق play google برابط مباشر


 تطبيق انا فودافون 2107


استمتع بإدارة حسابك عن طريق أنا ڤودافون .
أنا ڤودافون بيساعدك على إدارة الموبايل إنترنت واستخدام الدقائق وتتحكم بشكل كامل في خدماتك ومش هيفوتك أي عرض من عروضنا عن طريق خدمة الإشعارات. تقدر تستخدم البرنامج مجاناً داخل مصر أو خارجها من غير ما تتحاسب على استخدام الإنترنت.

اهم مميزات تطبيق انا فودافون

1- معرفة الرصيد المتبقى 
2- معرفة استهلاك باقة الانترنت 
3- معرفة جميع عروض فودافون 
4- التحكم فى حسابك على فودافون
5- معرفة تقارير المكالمات 
6- تشغيل والغاء الكول تون 

البرنامج بيخليك تتابع استهلاكك و تعرف المتبقى ليك من باقة الموبايل انترنت
و تشوف تقارير مكالماتك و تشغل و تلغى خدمات كتير


رابط تطبيق انا فودافون على سوق جوجل بلاي اضغط هنا

علشان تحمل التطبيق على الكمبيوتر وبعد كده تحمله على الاندرويد وتسطبة اتبع الخطوات الاتية :
1- ادخل على الموقع ده https://apps.evozi.com/apk-downloader
2- بعد الدخول الى الموقع ضع رابط تطبيق انا فودافون اسفل كلمة Package name or Google Play URL
3- اضغط على ايقونة download link 
4- بعد تحميل التطبيق يمكنك رفعه على الاندرويد

لماذا نقوم بتحميل التطبيق على الكمبيوتر اولا حتى لا يتم استنفاذ باقة الموبايل او لسرعة تحميل الكمبيوتر ويمكنك تحميل التطبيق مباشرة من تطبيق جوجل بلاي على الاندرويد

تحميل تطبيق "أنا فودافون" من سوق play google برابط مباشر

farid

تعليقات
    ليست هناك تعليقات
    إرسال تعليق
      الاسمبريد إلكترونيرسالة