شرح الاشتراك فى نظام "حكاااااية" الجديد من اتصالات 2016


تفاصيل نظام حكاية من اتصالات مصر 2016

 عرض نظام حكاية الجديد 2016

 مفاجئة اتصالات مصر 2016


المثل بيقول اضرب عصفورين بحجر بس اتصالات ضربت 3 عصافير بحجر لاول مره فى مصر عملت نظام جديد لا هو كارت ولا هو خط ولا هو كنترول بس فيه مميزات الخط والكارت والكنترول من غير عيوب الكارت والخط والكنترول كل ده فى نظام واحد نظام "حكاااااية" ينضرب بيه المثل قريباً 

شرح نظام حكاااااية من اتصالات :
نظام حكاااااية هو نظام يجمع بين جميع باقاتك ومكالماتك كلها فى نظام واحد فقط يعنى مثلا الباقة اللى بـ99 جنية فى الشهر هتديك 2000 دقيقة لاتصالات و150 دقيقة للشبكات التانية و 3 جيجا انترنت 

باقات حكاية مكالمات فقط :
باقة 15 جنية بـ15 جنية شهريا بتاخد 15 دقيقة للشبكات الاخري و250 دقيقة لاتصالات
باقة 25 جنية بـ25 جنية شهريا بتاخد 30 دقيقة للشبكات الاخري و550 دقيقة لاتصالات
باقة 40 جنية بـ40 جنية شهريا بتاخد 60 دقيقة للشبكات الاخري و1200 دقيقة لاتصالات
باقة 75 جنية بـ75 جنية شهريا بتاخد 200 دقيقة للشبكات الاخري و2000 دقيقة لاتصالات


بعد قرار زيادة كروت الشحن 
- اذا كنت تريد شحن باقة 15 سوف تشحن 16.5 

- اذا كنت تريد شحن باقة 25 سوف تشحن 27.5 
- اذا كنت تريد شحن باقة 40 سوف تشحن 44
- اذا كنت تريد شحن باقة 75 سوف تشحن 82.5

باقات حكاية مكالمات وانترنت :
باقة 29 جنية بتاخد 300 دقيقة لاتصالات و 25 للشبكات الاخري و500 ميجا انترنت
باقة 49 جنية بتاخد 1000 دقيقة لاتصالات و 50 للشبكات الاخري و1 جيجا انترنت
باقة 99 جنية بتاخد 2000 دقيقة لاتصالات و 150 للشبكات الاخري و3 جيجا انترنت
باقة 199 جنية بتاخد 5000 دقيقة لاتصالات و 500 للشبكات الاخري و7 جيجا انترنت


للاشتراك في الخدمة يرجى الاتصال بـ #850* او ارسال رسالة فاضية لـ 850
و لالغاء الاشتراك كلم#850* او ارسل 1 الى 850 

تابع صفحتنا على الفيس بوك فوري ابوكبير 



فرع خدمات فورى أبو كبير Fawry Abu kabir
العنوان / ابوكبير - بجوار المعصرة - ابو فريد
الواتس اب / 01020602882
الايميل /fawryabukabir@yahoo.com

 
Top